Lacoste - від корту до подіуму

Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг

Нехитра емблема у вигляді крокодила, якою сьогодні маркіровані предмети одягу, аксесуарів, спортінвентаря, з'явилася зовсім випадково, але саме вона і зробила популярним і впізнанним французький бренд Lacoste. Компанія Lacoste має довгу історію. Ім'я їй дав відомий французький тенісист Рене Лакост. Мосьє Лакост досяг успіху не лише на спортивному терені, але і на модній дорозі. У 1923 році Рене Лакост виграв Кубок Девіса, після якого по легенді, тренер збірної подарував йому валізу з крокодилової шкіри. Тоді переможця охрестили «крокодилом», що, втім, сповна відповідало характеру чемпіона, з його спортивною хваткою.

Близький друг Рене підхопив цю ідею і намалював для Лакоста крокодила, який і був пізніше вишитий на його сорочці. Під час відкритого чемпіонату в США 1927 року на Лакосте була надіта сорочка з коротким рукавом з легкої трикотажної тканини з емблемою. Коли французький тенісист виграв змагання, він і подумати не міг, що це стане ще і першим великим кроком на його «модній» дорозі. Після цього трикотажна сорочка з коротким рукавом отримала популярність у всьому світі. У 1933 році Рене Лакост закінчив свою спортивну кар'єру і з головою занурився у фешн-індустрію. Разом з керівником трикотажної компанії Андре Жілье він утворює бренд, якому вручає своє ім'я, - Lacoste. Першим творінням компанії була, звичайно, вже знаменита біла тенісна сорочка із зеленим крокодилом. Окрім неї компанія займалася виготовленням сорочок для так званих, інтелектуальних видів спорту - гольфу, яхтинга, парусного спорту. У 1951 році стали з'являтися сорочки Lacoste різних кольорів, а роком пізніше тенісна сорочка фірми була відправлена до США як «Символ професійного спортсмена». Звичайно, американцям одяг припав до смаку, тим більше, Lacoste випускав теніски навіть найменших по американській системі розмірів.

У 1963 році управління компанією переходить в руки сина Рене - Бернарда Лакоста. Незабаром фірмовий зелений крокодил красується вже на предметах спортивного інвентаря, флаконах з парфюмерією, окулярах, сумках, годиннику, взутті і інших аксесуарах.

У 70-і роки Lacoste став надзвичайно популярним завдяки стилю, що панував тоді в багатьох країнах, коли тенісна сорочка стала неодмінним атрибутом стильної людини. Все, що виходило з модного будинку Lacoste користувалося скаженою популярністю, і компанія потіснила на модному ринку багато мастодонтів індустрії. Носіння бренду Lacoste більше не є привілеєм лише спортсменів, його бажають носити всі, тому що це модно, красиво, стильно, зручно.

Весь цей час бренд все більше завойовує нові території, на сьогоднішній день по всьому світу вже більше 2000 магазинів Lacoste.

Компанія не забуває і про свій перший успіх, яким вона зобов'язана простій «тенісці». Підтримці популярності багато в чому сприяють мільйонні контракти із зірками корту, що рекламують марку.

У новому тисячолітті компанія багато в чому зобов'язана своїм беззмінним успіхом дизайнерові і креативному директорові модного будинку - Крістофу Лемеру. Саме цей дизайнер в 2005 році вирішив дещо змінити «обличчя» бренду, що служило вірою і правдою більше 70 років. Лемер зробив емблему-крокодила сріблястою: це прекрасно демонструє прихильникам бренду те, що компанія слідує віянням часу, йде з ним в ногу, залишаючись вірним традиціям і високій якості продукції Lacoste.

Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг

Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг
Lacoste -одяг

В даний час все, на чому стоїть фірмовий крокодил має незмінний попит, будь то одяг, взуття, сумки, спортивне приладдя. Випускаються нові колекції з назвами Sport, SportsWear, Club. На полицях парфюмерних магазинів з'являються флакончики під назвами Touch of pink, Touch of sun, Touch of spring, Lacoste pour femme, Inspiration. Оновлюється лінія аксесуарів і одягу для чоловіків і жінок, простий м'який трикотаж змінюється шикарними дорогими матеріалами, відкриваються нові магазини. Лише одне було і залишиться незмінним і через багато років - фірмовий знак, який називають найвідомішою в світі рептилією.

Підготовано по зовнішнім джерелам.

Додати коментар/відобразити коментарі